راه اندازی سامانه سیستم مدیریت ارتباط هوشمند (CRM)

  • ۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰:۴۹ ق.ظ

دکتر جمشیدی با اعلام این خبر، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال ” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” و در راستای سیاست های دانشگاه پیام نور، سامانه سیستم مدیریت ارتباط هوشمند (CRM) در دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق راه اندازی شده است.
وی افزود: این سیستم در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور پاسخگویی بهتر و سریع تر به درخواست ها که بعضا مستلزم صرف وقت و مراجعه حضوری دانشجویان و ارباب رجوع است، راه اندازی شد.
دکتر جمشیدی درباره ویژگی این سیستم اظهار داشت: این سیستم یک پلتفرم است که برای پردازش و مدیریت درخواست ها پیاده سازی شد. کانال های ارتباطی، از این روش های عملیاتی به عنوان مراکز ارتباط و تماس استفاده میکنند. نرم افزار CRM در این مراکز نصب می شود و به تماس گیرنده کمک می کند تا به صورت صحیح و مستقیم به فرد مورد نیاز در سازمان متصل شوند.
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: با راه اندازی این سامانه، شماره تلفن های دانشگاه به صورت روتاری شامل 30 خط تعریف شده است؛ به گونه ای که دانشجویان و اساتید می توانند با وارد کردن شماره دانشجویی یا کد استادی، به کارشناس مربوط متصل شوند و در تماس های بعدی نیز با وارد کردن کد پیگیری، درخواست خود را پیگیری کنند. در این سیستم با ضبط مکالمات، مدت زمان و سایر مولفه ای تماس ها بر چگونگی پاسخگویی به تماس ها نظارت کامل خواهد شد و رضایت یا نارضایتی از ارائه هر خدمت و پاسخگویی به درخواست با بررسی مستندات قابل پیگیری است و تماسی بدون پاسخگویی باقی نخواهد ماند.
دکتر جمشیدی در پایان اظهار داشت: این سیستم پس از بررسی های لازم و اجرا در مرکز تهران شرق، در سایر مراکز دانشگاه پیام نور استان تهران نیز راه اندازی خواهد شد.

codebazan

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید