چهارمین کنفرانس ملی «توانمندسازی مدیران» برگزار می‌شود

  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۵۸:۵۰ ق.ظ

 

چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی مدیران،در ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
بنابر اعلام چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی مدیران، دبیرکل این کنگره وحید حاجی‌زاده درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: در چند سال گذشته شاهد این بوده‌ایم که اکثر بنگاه‌های اقتصادی و کسب‌وکارهای فعال به دلیل عدم آموزش‌های نوین درخصوص جذب، تبلیغات و وفادارسازی مشتریان و همچنین اجرای امور صحیح امور حقوقی کسب‌وکار درون سازمان خود، در میدان رقابت با رقبای خارجی فرصت را از دست داده‌اند و بعضا منجر به شکست تجاری شده است.
حاجی زاده افزود: یکی از نکات مهمی که مدیران و فعالان اقتصادی ما باید در حوزه کسب‌وکار خود آموزش ببینند این است که همواره در فراگیری علوم و فنون مدیریت کسب‌وکار تلاش کرده و نسبت به مهارت آموزی دانش این حوزه پیش قدم باشند تا بتوانند توسعه مطلوب و درخور مدیران ایران را به دست آورند. ما در این همایش تلاش داریم تا از طریق بزرگان و نخبگان موفقیت و کسب‌وکار به علاقه‌مندان آموزش دهیم که مسیر گذر از این راه پر پیچ و خم کجاست.
حاجی‌زاده در خصوص سخنران و استادان این همایش اعلام کرد سعی بر این داشتیم نفرات اول کشور و سخنرانان برجسته حوزه‌های مختلف را در این روز به خصوص گرد هم آوریم تا انتقال دانش به خوبی و با کیفیت بالا انجام شود. از همین رو با دعوت از احمد روستا (پدرعلم بازاریابی ایران)، بابک بهبودی (متخصص دیجیتال مارکتینگ)، پرویز درگی (معلم بازاریابی و فروش)، کامران صحت (دکترای بازاریابی و تبلیغات) و نیما کیمیایی (مدرس برجسته کسب‌وکار) یک پنل شگفت‌انگیز را برای مخاطبان و مدیران حاضر در این رویداد آماده کرده‌ایم .

مراسم چهارمین دوره توانمندسازی مدیران یک میهمان ویژه هم داشت، جناب آقای مهدی مهدوی پور صاحب امتیاز و مدیر مسئول انتشارات مولفین طلایی در این مراسم به ایراد سخن پرداختند که نکاتی کلیدی در زمینه چاپ کتاب را برای حاضرین به همراه داشت.

ایشان با سر فصل کردن مراحل و مقدمات چاپ کتاب، مدعوینی که تمایل به انتشار تجربیات و دست آوردهای خود داشتند را به درستی راهنمایی و مشورت کردند.
سرفصل‌های این رویداد 
-تهدیدات و فرصت‌های محیطی کسب‌وکار 
-مدیریت و توسعه مهارت‌های کسب‌وکار
-راه کارهای افزایش فروش در دوران رکود اقتصادی
- تبلیغات، سوشیال مدیا مارکتینگ و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان
- چگونه هیجانات مشتریانتان را هدف بگیرید؟
- افزایش درآمد به روش بزرگان بازار کار
- مشتری مداری و الگوهای طلایی در حفظ مشتری
-تکنیک‌های بازاریابی و فروش موفق
-نکات کاربردی جذب و وفادری مشتریان
-بررسی چالش‌های پیش‌روی مدیران در حوزه روابط کار

-نکات کاربردی در زمینه چاپ تجربیات و دستنوشته ها به صورت کتاب
-استانداردهای برندسازی در کسب‌وکارهای ایرانی

 

 

codebazan

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید