هر آنچه درباره درس حفظ جزء سی قرآن کریم باید بدانید

  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۵۲:۱۵ ق.ظ

هر آنچه درباره درس حفظ جزء سی قرآن کریم باید بدانید:

1- درس مذکور در در صورت اخذ نمره قبولی در معدل کل 100% دارای تاثیر مثبت میباشد و باعث افزایش در میانگین کل می گردد.

2- تعداد واحد درس فوق در سقف واحد اخذ شده در نیمسال جاری محاسبه نخواهد شد. و بعد از قبولی هم جز تعداد واحدهای گذرانده شده محاسبه نخواهد شد.

3- درس مذکور فاقد شهریه متغیر میباشد.

4- این درس کاملا اختیاری می باشد و هیچ الزامی به گذراندن آن نیست. قابل تطبیق نیست و نمی توان بجای درس اختیاری و معارف دیگری آن را گذراند.

5- در صورتی که از این درس نمره ردی بگیرید تاثیری در معدل ترم و یا معدل کل شما ندارد. اگر در امتحان غیبت کنید الزامی به گذراندن این درس ندارید ولی می توانید در ترم های بعد مجدد در انتخاب واحد اخذش کنید.

6- دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیز ، می توانند این واحد درسی را انتخاب نمایند. نحوه محاسبه نمره درس حفظ جزء 30 قرآن کریم به صورت صفر واحد و مبنای نمره قبولی در مقاطع مختلف تحصیلی به شرح زیر است: نحوه محاسبه نمره درس حفظ جزء 30 قرآن کریم در مقطع کارشناسی : نمره 10 و بالاتر قبول و نمره با ضریب 2 در جمع نمرات کل لحاظ می گردد نحوه محاسبه نمره درس حفظ جزء 30 قرآن کریم در مقطع کارشناسی ارشد : نمره 12 و بالاتر قبول و نمره با ضریب 1 در جمع نمرات کل لحاظ می گردد نحوه محاسبه نمره درس حفظ جزء 30 قرآن کریم در مقطع دکتری : نمره 14 و بالاتر قبول و نمره با ضریب 1 در جمع نمرات کل لحاظ می گردد

codebazan

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید