یازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران در دانشگاه پیام نور

  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱:۵۷ ق.ظ

این کنفرانس با مشارکت پژوهشکده آموزش از دور دانشگاه و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران(یادا)   ،در روزهای ۴ و ۵ اسفند ماه جاری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
دکتر بهمن زندی رییس پژوهشکده آموزش باز و از دور و دبیر کنفرانس ،ضمن تشکر از استقبال گسترده استادان و محققان و دانشجویان حوزه آموزش از دور و یادگیری الکترونیکی گفت: کنفرانس امسال با مشارکت دانشگاههای تهران،علامه طباطبایی،خوارزمی،کمیسیون ملی یونسکو در ایران،دانشگاه علوم پزشکی تهران،دانشگاه علوم پزشکی شیراز،دانشگاه اصفهان ،دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، پژوهشگاه ارتباطات ،پژوهشگاه اطلاعات علمی ایران و چندین موسسه معتبر علمی و انجمنهای علمی از جمله انجمن آموزش عالی ایران و انجمن زبان شناسی ایران برنامه ریزی شده است.

دکتر زندی همچنین در خصوص برنامه های کنفرانس مذکور اظهار داشت: دو سخنران کلیدی کنفرانس از دانشگاه تهران و دانشگاه کارولینای جنوبی امریکا هستند و دو استاد مدعو نیز در باره مهمترین مسائل روز یعنی یادگیری ترکیبی و موکس سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: علاوه بر سخنرانی ۱۶ نویسنده مقالات برگزیده کمیته علمی ، سه پنل نیز با عناوین ” دستاوردهای پداگوژیکی نوین در زمینه یادگیری ترکیبی” ، “کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی ” و “دستاوردها ،چالش ها و راهبردهای آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور” در روزهای برگزاری کنفرانس ارائه خواهند شد.
دبیر کنفرانس در پایان اظهار امیدواری کرد این هم اندیشی بزرگ بتواند تعامل بین متخصصان حوزه یادگیری الکترونیکی و یادگیری ترکیبی را برای همکاریهای علمی در سالهای آتی افزایش دهد

codebazan

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید