توصیه هایی برای آزمون الکترونیکی

  • ۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷:۴۴ ق.ظ

دانشجویان عزیز در موردآزمونهای الکترونیکی (آزمون بدون کاغذ) توصیه های زیر را از ما بپذیرید:
 
1⃣ در آزمون الکترونیکی تأخیر دانشجو برای ورود به سامانه آزمون تا 15 دقیقه از شروع آزمون مجاز است و پس از آن غیبت ثبت خواهد شد و هيچ كس در دنيا قادر به رفع غيبت يا بازكردن سوالات براي شما نيست و راه چاره ای وجود نخواهد داشت!!
 
2⃣ آزمون الکترونیکی ناتمام : چنانچه در آزمون الکترونیکی (بدون کاغذ) دانشجو بعد از ورود به سامانه آزمون و شروع آزمون بدون کاغذ به هر دلیلی (مثلاً بروز نقص فنی یا ....)، از آزمون الکترونیکی خارج و ادامه آزمون را به روش سنتی (بر روی پاسخنامه کاغذی) تمام کند، به احتمال زیاد سیستم گلستان فقط سوالات آزمون الکترونیکی او را تصحیح و ثبت خواهد کرد و پاسخنامه کاغذی در سیستم تصحیح نخواهد شد. در اين مورد حتما با مراقب خود هماهنگ باشيد. 
 
لذا در صورت برخورد با وضعیت مذکور، بعد از اعلام نتایج، حتماً در پروفایل گلستان تعداد سوالات کل و تعداد سوالات تصحیح شده و تعداد سوالات بدون پاسخ را کنترل فرمایید.
 
3⃣ در جلسه آزمون مراقب سایر دانشجویان بغل دستی که دیر به جلسه می آیند باشید. چون ممکن است به دلیل عجله و شتاب،‌ اشتباهاً هنگامي كه مي خواهند سيستم خود را روشن كنند،سیستم شما را ری استارت (Re start) کنند. البته با تدابير صورت گرفته ستاد ازمون، پنج دقيقه قبل ورود شما همه سيستم هاتوسط مسئول سالن روشن مي شود. 
 
4⃣ در ازمون الكترونيك، در ابتدا بايد يوزر و پسورد را جهت بازشدن سوالات وارد كنيد. اين يوزر و پسورد ربطي به سيستم گلستان شما ندارد. در ازمون هاي الكترونيك، يوزر همان شماره دانشجويي و رمز ورود كدملي شما بدون صفر اول است. اين دو را حتما همراه داشته باشيد

codebazan

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید